Blog – 2. stránka – Marketing pro developery – Martin Diblíček

Blog

1. 3. 2019
Image by dimitrisvetsikas1969 on Pixabay

Analýza tržních cen u developerských projektů – díl 1.

Prodejnost nemovitosti v developerském projektu ovlivňuje primárně jeho umístění. Jsou totiž lokality, které ani nejlepším marketingem nejsme schopni proměnit v místa, kde by chtěl bydlet každý. […]
22. 2. 2019

Start podpory projektu Rezidenční domy U stadionu

Zapípá mi Messenger a v něm zpráva od Silvie Grohové z realitní kanceláře NSG nemovitosti s garancí s žádostí o pomoc s podporou developerského projektu. Zadání zní: […]
6. 6. 2018

Jak vznikl projekt marketing pro developery?

Jak to tedy bylo? Už v pubertě mě táta brával na jednání s developery, na stavby nových domů i bytů po celých Krkonoších. Pracoval jsem na […]