Jsou tým, kterému můžete věřit. M2 reality.

Marketing pro developery - Image by Michael Gaida
Analýza tržních cen u developerských projektů – díl 3.
14. 3. 2019
Fotka od Lorenzo Cafaro z Pixabay
Nový návrh stavebního zákona za dveřmi
4. 4. 2019

Jsou tým, kterému můžete věřit. M2 reality.

Náš významný klient, Martin Minář z Metr2 reality, dnes slaví narozeniny. Dovolil jsem si proto napsat pár řádků na téma naší spolupráce.  

Na první jednání jedu výtahem do dvanáctého patra budovy Silo Tower blízko centra Olomouce. Vystoupím z něj a s úžasem sleduji výhled na celé město. První dojem? Za mě na jedničku s *****. Perfektně vyřešené kanceláře, usměvavá asistentka, sympatičtí makléři , vysmátý a hlavně pozitivně naladěný majitel Martin Minář.

Martin se rozpovídá a billboardech po celém Olomouckém kraji, o rámcových smlouvách, které má uzavřené s realitními portály na nákup reklamy, o kreativních videích pro nové projekty a o ppc kampaních. V duchu tleskám a říkám si “Konečně někdo, kdo na to kouká strategicky a nastavuje pro úspěšný prodej nemovitostí v projektech komplexní marketingový mix”. Na druhé straně Martin sám uznává, že jako firma jsou slabší na sociálních sítích a v této oblasti je prostor pro naši spolupráci. Výzvu přijímám a jde se makat.

Dostávám pod správu Facebook stránky Rezidence Zábřeh https://www.facebook.com/rezidencezabreh/ a Nového Lipníka https://www.facebook.com/novylipnik/. Pravidelně se scházím s makléřkami a makléři projektů nad tématy, které budeme na sociálních sítích komunikovat. Můj úkol je získat od makléřů poklady a potom rozdat práci svým kolegům na obsah, kampaně a grafiku. Následně tento celý proces kvalitně projektově odřídit. Moje kompetence a odpovědnost je také v přípravě pravidelných reportů developerovi týkající se výsledků práce obchodního i marketingového týmu. Tyto aktivity šetří čas, jak developerovi, tak samotným prodejcům. Scházíme se developerem jedenkrát za měsíc a jednání jsou velmi věcná a to právě díky jasně nastavenému plánu i následnému reportingu. Makléři se podle mě mají zabývat obchodováním a netrápit se technickým ani kreativním marketingem nebo reportováním dat. Jejich práce je tam venku u klienta, ne v kanceláři počítače. A na této filozofii jsme začali stavět pevné základy naší spolupráce.

Celá spolupráce s Metr2 reality se dostává do další fáze a já v kooperaci s mými kolegy analyzuji celkové online marketingové aktivity. Měníme některé zaběhnuté procesy v propagaci projektů a využíváme efektivněji produkty realitních portálů. Některá média úplně vynecháváme a jiná naopak spouštíme. Pracujeme stále se stejným budgetem na marketing, ale s lepšími výsledky. Na námi odvedenou práci dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od makléřů z Metr2 reality a to je proč tu práci mám tak rád, protože spolupráce není o tom, jak se zpotíte, ale kam společně doběhnete…

… Martine přeji Ti vše nejlepší k dnešním narozeninám!

Martin Diblíček

zakladatel projektu marketing pro developery